Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14019
Назва: Деякі підходи, до визначення якості проведення занять у вищому військовому навчальному закладі
Інші назви: Some approaches to determining the quality of training in higher military education
Автори: Данилюк, І. А.
Ключові слова: вищий військовий навчальний заклад
навчально-виховний процес
критерії оцінки
higher military educational institution
educational process
evaluation criteria
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Данилюк І. А. Деякі підходи, до визначення якості проведення занять у вищому військовому навчальному закладі / І. А. Данилюк // Наука і освіта. – 2009. – №1-2. – С. 186-189.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто деякі підходи щодо визначення якості роботи викладача. Подано два підходи до оцінки якості проведення заняття науково-викладацьким складом. Розглядаються критерії оцінки навчального заняття у вищому військовому навчальному закладі у кожному із зазначених підходів. The article analyzes some approaches to establishing the quality of teacher’s work. The author demonstrates two approaches to estimation of the quality of organizing lessons by a scientific teaching staff. The criteria of lesson estimation are examined in higher military educational establishment in each of the indicated approaches.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14019
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
I.A. Danilyuk 2009.pdf74.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.