Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13944
Назва: Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі
Автори: Міляєва, Валерія Робертівна
Миляева, Валерия Робертовна
Ключові слова: професійна компетентність
модель компетентності
внутрішні мотиваційні характеристики
уявлення та очікування
когнітивні, афективні та вольові компоненти ефективної поведінки людини
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Міляєва В. Р. Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі / В. Р. Міляєва // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 101-104.
Короткий огляд (реферат): У публікації розглядаються різні наукові підходи до визначення психологічного змісту поняття професійної компетентності. Традиційно феномен професійної компетентності досліджувався у сфері менеджменту, управління та інших наукових сферах. Але в умовах нагальної потреби підвищення ефективності використання людських ресурсів, психологічна наука прагне до пошуку і глибинного аналізу основних механізмів та способів впливу на розвиток професійної компетентності. У статті проводиться огляд публікацій, наводяться приклади і подаються авторські висновки що до означеної проблеми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13944
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Milyaeva Valeria Robertovna 2010.pdf84.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.