Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13944
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міляєва, Валерія Робертівна | - |
dc.contributor.author | Миляева, Валерия Робертовна | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-14T13:58:08Z | - |
dc.date.available | 2022-03-14T13:58:08Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Міляєва В. Р. Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі / В. Р. Міляєва // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 101-104. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13944 | - |
dc.description.abstract | У публікації розглядаються різні наукові підходи до визначення психологічного змісту поняття професійної компетентності. Традиційно феномен професійної компетентності досліджувався у сфері менеджменту, управління та інших наукових сферах. Але в умовах нагальної потреби підвищення ефективності використання людських ресурсів, психологічна наука прагне до пошуку і глибинного аналізу основних механізмів та способів впливу на розвиток професійної компетентності. У статті проводиться огляд публікацій, наводяться приклади і подаються авторські висновки що до означеної проблеми. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | модель компетентності | uk |
dc.subject | внутрішні мотиваційні характеристики | uk |
dc.subject | уявлення та очікування | uk |
dc.subject | когнітивні, афективні та вольові компоненти ефективної поведінки людини | uk |
dc.title | Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Milyaeva Valeria Robertovna 2010.pdf | 84.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.