Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіляєва, Валерія Робертівна-
dc.contributor.authorМиляева, Валерия Робертовна-
dc.date.accessioned2022-03-14T13:58:08Z-
dc.date.available2022-03-14T13:58:08Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМіляєва В. Р. Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі / В. Р. Міляєва // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 101-104.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13944-
dc.description.abstractУ публікації розглядаються різні наукові підходи до визначення психологічного змісту поняття професійної компетентності. Традиційно феномен професійної компетентності досліджувався у сфері менеджменту, управління та інших наукових сферах. Але в умовах нагальної потреби підвищення ефективності використання людських ресурсів, психологічна наука прагне до пошуку і глибинного аналізу основних механізмів та способів впливу на розвиток професійної компетентності. У статті проводиться огляд публікацій, наводяться приклади і подаються авторські висновки що до означеної проблеми.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectмодель компетентностіuk
dc.subjectвнутрішні мотиваційні характеристикиuk
dc.subjectуявлення та очікуванняuk
dc.subjectкогнітивні, афективні та вольові компоненти ефективної поведінки людиниuk
dc.titleПідходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теоріuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Milyaeva Valeria Robertovna 2010.pdf84.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.