Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13944
Title: Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі
Authors: Міляєва, Валерія Робертівна
Миляева, Валерия Робертовна
Keywords: професійна компетентність
модель компетентності
внутрішні мотиваційні характеристики
уявлення та очікування
когнітивні, афективні та вольові компоненти ефективної поведінки людини
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Міляєва В. Р. Підходи до визначення поняття професійної компетентності у сучасній психологічній теорі / В. Р. Міляєва // Наука і освіта. – 2010. – №9. – С. 101-104.
Abstract: У публікації розглядаються різні наукові підходи до визначення психологічного змісту поняття професійної компетентності. Традиційно феномен професійної компетентності досліджувався у сфері менеджменту, управління та інших наукових сферах. Але в умовах нагальної потреби підвищення ефективності використання людських ресурсів, психологічна наука прагне до пошуку і глибинного аналізу основних механізмів та способів впливу на розвиток професійної компетентності. У статті проводиться огляд публікацій, наводяться приклади і подаються авторські висновки що до означеної проблеми.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13944
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Milyaeva Valeria Robertovna 2010.pdf84.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.