Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоростіянець, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorKorostiyanets, Tamara Petrivna-
dc.date.accessioned2019-01-29T13:18:36Z-
dc.date.available2019-01-29T13:18:36Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоростіянець Т. П. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тамара Петрівна Коростіянець; опоненти: М. М. Солдатенко [та ін.]; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 44 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392-
dc.description.abstractУ дисертації науково обґрунтовано концепцію професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями, побудовану на засадах системного, аксіологічного, компетентнісного й особистісно зорієнтованого підходів. Виявлено педагогічні умови (залучення студентів до сумісної з педагогами розробки і реалізації індивідуальних освітніх траєкторій (визначення цілей, цінностей, критеріїв вибору стратегії навчання, спілкування, поведінки, прогнозування його наслідків і рефлексії результатів відповідної діяльності); наявність педагогічного супроводу підготовки майбутніх учителів шляхом створення педаго-гічних ситуацій у взаємодії суб'єктів освітньої установи; використання кредитно-модульної системи організації навчального процесу) формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін; визначено структуру професійно-педагогічної компетентності (настановний, гностичний та діяльнісний компоненти), критерії (мотиваційний, когнітивний та операційний), показники та рівні (креативно-професійний, продуктивно-перетворювальний та репродуктивний) її сформованості. In the dissertation de conception of professional preparation of future teachers of natural and mathe-matical disciplines on individual educational trajectories, built on principles of system, kompetentnisnogo, axiology and personal oriented approaches is scientifically well grounded. Pedagogical terms (bringing in of students is to consonant with teachers development and realization of individual educational tra-jectories (determination of aims, values, criteria of choice of strategy of studies, intercourse, conduct, prognostication of his consequences, reflections of results of the proper activity); a presence of pedagog-ical accompaniment of preparation of future teachers is by creation of pedagogical situations in coopera-tion of subjective of educational establishment; use credit-module systems of organization of educational process) that influence on forming of professional and pedagogical competence of future teachers of natu-ral and mathematical disciplines as a result of professional preparation are revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectмайбутні вчителі природничо-математичних дисциплінuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectякість підготовкиuk
dc.subjectіндивідуальні освітні траєкторіїuk
dc.subjectсамовизначенняuk
dc.subjectіндивідуалізаціяuk
dc.subjectсвобода виборуuk
dc.subjectprofessional preparationuk
dc.subjectfuture teachers of naturally-mathematical disciplinesuk
dc.subjectprofessionally-pedagogical competenceuk
dc.subjectpedagogical technologyuk
dc.subjectquality of preparationuk
dc.subjectindividual educational trajectoriesuk
dc.subjectself-determinationuk
dc.subjectindividualizationuk
dc.subjectfreedom of choiceuk
dc.titleТеорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіямиuk
dc.title.alternativeTheory and practice of professional preparation of future teachers of natural and mathematical disciplines on individual educational trajectoriesuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korostiyanets.pdf316.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.