Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392
Назва: Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями
Інші назви: Theory and practice of professional preparation of future teachers of natural and mathematical disciplines on individual educational trajectories
Автори: Коростіянець, Тамара Петрівна
Korostiyanets, Tamara Petrivna
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні вчителі природничо-математичних дисциплін
професійно-педагогічна компетентність
педагогічна технологія
якість підготовки
індивідуальні освітні траєкторії
самовизначення
індивідуалізація
свобода вибору
professional preparation
future teachers of naturally-mathematical disciplines
professionally-pedagogical competence
pedagogical technology
quality of preparation
individual educational trajectories
self-determination
individualization
freedom of choice
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Коростіянець Т. П. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Тамара Петрівна Коростіянець; опоненти: М. М. Солдатенко [та ін.]; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 44 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації науково обґрунтовано концепцію професійної підготовки майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін за індивідуальними освітніми траєкторіями, побудовану на засадах системного, аксіологічного, компетентнісного й особистісно зорієнтованого підходів. Виявлено педагогічні умови (залучення студентів до сумісної з педагогами розробки і реалізації індивідуальних освітніх траєкторій (визначення цілей, цінностей, критеріїв вибору стратегії навчання, спілкування, поведінки, прогнозування його наслідків і рефлексії результатів відповідної діяльності); наявність педагогічного супроводу підготовки майбутніх учителів шляхом створення педаго-гічних ситуацій у взаємодії суб'єктів освітньої установи; використання кредитно-модульної системи організації навчального процесу) формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів природничо-математичних дисциплін; визначено структуру професійно-педагогічної компетентності (настановний, гностичний та діяльнісний компоненти), критерії (мотиваційний, когнітивний та операційний), показники та рівні (креативно-професійний, продуктивно-перетворювальний та репродуктивний) її сформованості. In the dissertation de conception of professional preparation of future teachers of natural and mathe-matical disciplines on individual educational trajectories, built on principles of system, kompetentnisnogo, axiology and personal oriented approaches is scientifically well grounded. Pedagogical terms (bringing in of students is to consonant with teachers development and realization of individual educational tra-jectories (determination of aims, values, criteria of choice of strategy of studies, intercourse, conduct, prognostication of his consequences, reflections of results of the proper activity); a presence of pedagog-ical accompaniment of preparation of future teachers is by creation of pedagogical situations in coopera-tion of subjective of educational establishment; use credit-module systems of organization of educational process) that influence on forming of professional and pedagogical competence of future teachers of natu-ral and mathematical disciplines as a result of professional preparation are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1392
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korostiyanets.pdf316.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.