Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13863
Назва: Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти
Інші назви: Preparation of the future teacher of music art for formation of value orientations of teenagers within the limits of non-formal education
Автори: Реброва, Ганна Олександрівна
Rebrova, Ganna Oleksandrivna
Ключові слова: ціннісні орієнтації учнів
адаптація підлітків у суспільстві
молодіжна субкультура
неформальна освіта
музичне мистецтво
підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва
value orientations of students
youth subculture
training of future teachers of music art
musical art
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Реброва Г. О. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти / Г. О. Реброва // Музика в системі мистецької освіти: взаємини і протидії. Матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, (м. Одеса 15 березня - 23 квітня 2021 р.). - Одеса: видавничий дім «Гільветика», 2021. – С. 211-215.
Короткий огляд (реферат): Проблема формування ціннісних орієнтацій учнів засобами музичного мистецтва не є нової в педагогічній науці. Вона простежується в наукових доробках мистецької педагогіки, де зачіпається аксіологічний компонент підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Проте це питання має свою специфіку та сьогодні є надзвичайно актуальним у векторі роботи із підлітками. Проблема адаптації підлітків у суспільстві, їх соціалізації вирішується завдяки задоволенню однієї з основних потреб особистості у цьому віці, а саме – потребі у спілкуванні. У цьому аспекті найважливішого значення набуває чинник середовища, тобто та соціальна група, з якою він себе ототожнює. Таким середовищем для підлітків часто стає молодіжна субкультура. Однією з багатьох причин такого явища можна назвативільність її вибору, на відміну від загальної суспільної культури із усталеними традиціями та моральними і етичними нормами, які, за суб’єктивними відчуттями підлітка, нав’язуються йому зовні. The problem of forming students' value orientations by means of musical art is not new in pedagogical science. It can be traced in the scientific achievements of art pedagogy, which touches on the axiological component of the training of future teachers of music art. However, this issue has its own specifics and today is extremely relevant in the vector of work with adolescents. The problem of adaptation of adolescents in society, their socialization is solved by meeting one of the basic needs of the individual at this age, namely - the need for communication. In this aspect, the most important factor is the environment, ie the social group with which he identifies. .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13863
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebrova, Hanna Oleksandrivna 2021.pdf3.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.