Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРеброва, Ганна Олександрівна-
dc.contributor.authorRebrova, Ganna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2022-02-28T11:14:15Z-
dc.date.available2022-02-28T11:14:15Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРеброва Г. О. Підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освіти / Г. О. Реброва // Музика в системі мистецької освіти: взаємини і протидії. Матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, (м. Одеса 15 березня - 23 квітня 2021 р.). - Одеса: видавничий дім «Гільветика», 2021. – С. 211-215.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13863-
dc.description.abstractПроблема формування ціннісних орієнтацій учнів засобами музичного мистецтва не є нової в педагогічній науці. Вона простежується в наукових доробках мистецької педагогіки, де зачіпається аксіологічний компонент підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Проте це питання має свою специфіку та сьогодні є надзвичайно актуальним у векторі роботи із підлітками. Проблема адаптації підлітків у суспільстві, їх соціалізації вирішується завдяки задоволенню однієї з основних потреб особистості у цьому віці, а саме – потребі у спілкуванні. У цьому аспекті найважливішого значення набуває чинник середовища, тобто та соціальна група, з якою він себе ототожнює. Таким середовищем для підлітків часто стає молодіжна субкультура. Однією з багатьох причин такого явища можна назвативільність її вибору, на відміну від загальної суспільної культури із усталеними традиціями та моральними і етичними нормами, які, за суб’єктивними відчуттями підлітка, нав’язуються йому зовні. The problem of forming students' value orientations by means of musical art is not new in pedagogical science. It can be traced in the scientific achievements of art pedagogy, which touches on the axiological component of the training of future teachers of music art. However, this issue has its own specifics and today is extremely relevant in the vector of work with adolescents. The problem of adaptation of adolescents in society, their socialization is solved by meeting one of the basic needs of the individual at this age, namely - the need for communication. In this aspect, the most important factor is the environment, ie the social group with which he identifies. .uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk
dc.subjectціннісні орієнтації учнівuk
dc.subjectадаптація підлітків у суспільствіuk
dc.subjectмолодіжна субкультураuk
dc.subjectнеформальна освітаuk
dc.subjectмузичне мистецтвоuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів музичного мистецтваuk
dc.subjectvalue orientations of studentsuk
dc.subjectyouth subcultureuk
dc.subjecttraining of future teachers of music artuk
dc.subjectmusical artuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва до формування ціннісних орієнтацій підлітків у межах неформальної освітиuk
dc.title.alternativePreparation of the future teacher of music art for formation of value orientations of teenagers within the limits of non-formal educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrova, Hanna Oleksandrivna 2021.pdf3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.