Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13859
Назва: Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інноваційних технологій у професійній діяльності
Інші назви: Theoretical and methodological bases of training future foreign language teacher for using innovative technologies in professional activity
Автори: Тяллєва, І. О.
Ключові слова: майбутній учитель іноземної мови
інноваційна технологія
теоретико-методологічні основи
підхід
принцип
future foreign language teacher
innovative technology
methodological and theoretical bases
approach
principle
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Тяллєва І. С. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інноваційних технологій у професійній діяльності / І. С. Тяпляєва // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 255-258.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інноваційних технологій у професійній діяльності: визначено сучасні підходи до освіти, принципи й умови організації навчально-виховного процесу у вищій школі. The article presents methodological and theoretical bases of training future foreign language teachers for using innovative technologies in their professional practice; outlines some new approaches in education, principles and conditions of organizing educational process at higher school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13859
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
I.O. Tyallyeva.pdf80.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.