Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13859
Title: Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інноваційних технологій у професійній діяльності
Other Titles: Theoretical and methodological bases of training future foreign language teacher for using innovative technologies in professional activity
Authors: Тяллєва, І. О.
Keywords: майбутній учитель іноземної мови
інноваційна технологія
теоретико-методологічні основи
підхід
принцип
future foreign language teacher
innovative technology
methodological and theoretical bases
approach
principle
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Тяллєва І. С. Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інноваційних технологій у професійній діяльності / І. С. Тяпляєва // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 255-258.
Abstract: У статті розглянуто теоретико-методологічні основи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до використання інноваційних технологій у професійній діяльності: визначено сучасні підходи до освіти, принципи й умови організації навчально-виховного процесу у вищій школі. The article presents methodological and theoretical bases of training future foreign language teachers for using innovative technologies in their professional practice; outlines some new approaches in education, principles and conditions of organizing educational process at higher school.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13859
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
I.O. Tyallyeva.pdf80.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.