Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13851
Назва: Подготовка учителей начальных классов в условиях реформирования системы образования в Украине
Інші назви: Training primary school teachers in Ukrainein terms of reforming the system of education
Підготовка вчителів початкових класів в умовах реформування системи освіти в Україні
Автори: Скоробогатова, М. Р.
Ключові слова: подготовка учителей начальных классов
закономерности подготовки учителей
реформирование системы образования
европейский педагогический опыт
підготовка вчителів початкових класів
закономірності підготовки вчителів.
реформування системи освіти
європейський педагогічний досвід
training primary school teachers
laws of teacher training
reformation of education system
European teaching experience
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Скоробогатова М. Р. Підготовка вчителів початкових класів в умовах реформування системи освіти в Україні / М. Р. Скоробогатова // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 228-232.
Короткий огляд (реферат): В статье показана необходимость реформирования системы подготовки учителей начальных классов по исторически обусловленным направлениям: уровень престижа, качественно-образовательный уровень и политики в трудоустройстве молодых специалистов. Раскрыты отечественные и европейские особенности, которые могут оказать существенную помощь в решении проблем, а также закономерности, которые определяют развитие системы подготовки учителей начальных классов. У статті показана необхідність реформування системи підготовки вчителів початкових класів за історично обумовленими напрямами: рівень престижу, якісно-освітній рівень і політика в працевлаштуванні молодих фахівців. Розкрито вітчизняні і європейські особливості, які можуть надати істотну допомогу у вирішенні проблем, а також закономірності, які визначають розвиток системи підготовки вчителів початкових класів. The article shows necessity of reforming the system of training primary school teachers due to historically stipulated trends: the level of prestige, quality and educational level and employment policies for young specialists. The author describes national and European features which can provide substantial assistance in solving problems, as well as laws determining development of the systemof training primary school teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13851
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
M.R. Skorobohatova.pdf80.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.