Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13850
Назва: Організація співпраці вчителя біології і фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя
Інші назви: Organizing cooperation of biology and physical training teachers due to the gender approach for forming pupils’ healthylifestyl
Автори: Синєока, Г. Ю.
Ключові слова: гендерний підхід
концепція особистісно орієнтованої освіти
картина світу
the gender approach
personality oriented education concept
picture of the world
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Синєока Г. Ю. Організація співпраці вчителя біології і фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя / Г. Ю. Синєока // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 225-228.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано літературні джерела з проблеми формування здорового способу життя учнів, професійної підготовки вчителів до його здійснення та гендерного підходу в освіті. Визначено рівні співпраці вчителів біології та фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя. Окреслено напрям подальшого розроблення проблеми та пошуку шляхів її вирішення. The article analyzes some literature sources on forming pupils’ healthy life style, professional training of teachers for performing this formation and realizing the gender approach in education. The author determines main levels of cooperation of Biology and Physical Education teachers on the basis of the gender approach to forming pupils’ healthy life style; outlines a direction of further development of the issue and searching for ways of solving it.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13850
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
H.J. Syneok.pdf86.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.