Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13850
Title: Організація співпраці вчителя біології і фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя
Other Titles: Organizing cooperation of biology and physical training teachers due to the gender approach for forming pupils’ healthylifestyl
Authors: Синєока, Г. Ю.
Keywords: гендерний підхід
концепція особистісно орієнтованої освіти
картина світу
the gender approach
personality oriented education concept
picture of the world
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Синєока Г. Ю. Організація співпраці вчителя біології і фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя / Г. Ю. Синєока // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 225-228.
Abstract: Проаналізовано літературні джерела з проблеми формування здорового способу життя учнів, професійної підготовки вчителів до його здійснення та гендерного підходу в освіті. Визначено рівні співпраці вчителів біології та фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя. Окреслено напрям подальшого розроблення проблеми та пошуку шляхів її вирішення. The article analyzes some literature sources on forming pupils’ healthy life style, professional training of teachers for performing this formation and realizing the gender approach in education. The author determines main levels of cooperation of Biology and Physical Education teachers on the basis of the gender approach to forming pupils’ healthy life style; outlines a direction of further development of the issue and searching for ways of solving it.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13850
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
H.J. Syneok.pdf86.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.