Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13850
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинєока, Г. Ю.-
dc.date.accessioned2022-02-24T09:16:57Z-
dc.date.available2022-02-24T09:16:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСинєока Г. Ю. Організація співпраці вчителя біології і фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя / Г. Ю. Синєока // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 225-228.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13850-
dc.description.abstractПроаналізовано літературні джерела з проблеми формування здорового способу життя учнів, професійної підготовки вчителів до його здійснення та гендерного підходу в освіті. Визначено рівні співпраці вчителів біології та фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життя. Окреслено напрям подальшого розроблення проблеми та пошуку шляхів її вирішення. The article analyzes some literature sources on forming pupils’ healthy life style, professional training of teachers for performing this formation and realizing the gender approach in education. The author determines main levels of cooperation of Biology and Physical Education teachers on the basis of the gender approach to forming pupils’ healthy life style; outlines a direction of further development of the issue and searching for ways of solving it.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectгендерний підхідuk
dc.subjectконцепція особистісно орієнтованої освітиuk
dc.subjectкартина світуuk
dc.subjectthe gender approachuk
dc.subjectpersonality oriented education conceptuk
dc.subjectpicture of the worlduk
dc.titleОрганізація співпраці вчителя біології і фізкультури на засадах гендерного підходу до формування в учнів здорового способу життяuk
dc.title.alternativeOrganizing cooperation of biology and physical training teachers due to the gender approach for forming pupils’ healthylifestyluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
H.J. Syneok.pdf86.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.