Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1382
Назва: Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Інші назви: Formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge
Автори: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Ключові слова: системність знань
професійно-педагогічні знання
модель
педагогічні умови
етапи
експериментальна методика
майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів
consistency of knowledge
professional and pedagogical knowledge
model
stages
experimental methods
future preschool educators
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Кононенко, Н. В. Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталія Вячеславівна Кононенко; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше визначено модель формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, що містить педагогічні умови (інтеграція змісту навчальних дисциплін за базовими педагогічними поняттями, що відображають властивості предмета майбутньої професійної діяльності вихователя; наявність дослідницьких завдань, що вимагають розгляду варіативності педагогічних явищ відповідно до їх функцій у майбутній професійній діяльності вихователя; надання студентам вільного вибору в процесі проектування педагогічних ситуацій з майбутньої професійної діяльності вихователя і способів її здійснення) та етапи (адаптовно-орієнтувальний, структурно-функційний, системно-інтегрувальний етапи) їх опрацювання. The model enabling the formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge has been determined for the first time in the dissertation; it comprises pedagogical conditions (integration of the contents of academic disciplines based on the pedagogical notions which reflect properties of the subject of preschool educator’s future profession; presence of the research tasks which require consideration of variability of pedagogical phenomena according to their functions within preschool educator’s future professional activity; giving students a free choice in the process of modeling pedagogical situations within preschool educator’s future professional activity and ways of its realization) and stages (adaptive-orientational, structural-functional, system-integrating) of its processing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1382
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kononenko.pdf213.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.