Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2019-01-28T12:37:14Z-
dc.date.available2019-01-28T12:37:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКононенко, Н. В. Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталія Вячеславівна Кононенко; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1382-
dc.description.abstractУ дисертації вперше визначено модель формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, що містить педагогічні умови (інтеграція змісту навчальних дисциплін за базовими педагогічними поняттями, що відображають властивості предмета майбутньої професійної діяльності вихователя; наявність дослідницьких завдань, що вимагають розгляду варіативності педагогічних явищ відповідно до їх функцій у майбутній професійній діяльності вихователя; надання студентам вільного вибору в процесі проектування педагогічних ситуацій з майбутньої професійної діяльності вихователя і способів її здійснення) та етапи (адаптовно-орієнтувальний, структурно-функційний, системно-інтегрувальний етапи) їх опрацювання. The model enabling the formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge has been determined for the first time in the dissertation; it comprises pedagogical conditions (integration of the contents of academic disciplines based on the pedagogical notions which reflect properties of the subject of preschool educator’s future profession; presence of the research tasks which require consideration of variability of pedagogical phenomena according to their functions within preschool educator’s future professional activity; giving students a free choice in the process of modeling pedagogical situations within preschool educator’s future professional activity and ways of its realization) and stages (adaptive-orientational, structural-functional, system-integrating) of its processing.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсистемність знаньuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічні знанняuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectетапиuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectмайбутні вихователі дошкільних навчальних закладівuk
dc.subjectconsistency of knowledgeuk
dc.subjectprofessional and pedagogical knowledgeuk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectstagesuk
dc.subjectexperimental methodsuk
dc.subjectfuture preschool educatorsuk
dc.titleФормування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівuk
dc.title.alternativeFormation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledgeuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kononenko.pdf213.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.