Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13823
Назва: Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах
Інші назви: Interactive approaches to organization of students’ pedagogical practiceat institutions of higher education
Автори: Куліш, Р. В.
Ключові слова: інтерактивні прийоми
педагогічна практика
етапи практики
якості вчителя.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Куліш Р. В. Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах / Р. В. Куліш // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 134-138.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів за рахунок удосконалення планування педпрактики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи, що значно підвищує рівень ефективності педагогічної практики студентів. The article reveals conditions of increasing the level of pedagogical practice of students of institutions of higher education due to improvement of planning pedagogical practice; selection of school and teachers of appropriate qualification; involving students in doing scientific and research work, which considerably raises the level of pedagogical practice efficiency.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13823
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
R.V. Kulish 2010.pdf90.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.