Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13823
Title: Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах
Other Titles: Interactive approaches to organization of students’ pedagogical practiceat institutions of higher education
Authors: Куліш, Р. В.
Keywords: інтерактивні прийоми
педагогічна практика
етапи практики
якості вчителя.
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Куліш Р. В. Інтерактивні підходи до організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах / Р. В. Куліш // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 134-138.
Abstract: У статті розкриваються умови підвищення рівня педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів за рахунок удосконалення планування педпрактики, підбору шкіл і вчителів відповідної кваліфікації, залучення студентів-практикантів до виконання завдань з науково-дослідної роботи, що значно підвищує рівень ефективності педагогічної практики студентів. The article reveals conditions of increasing the level of pedagogical practice of students of institutions of higher education due to improvement of planning pedagogical practice; selection of school and teachers of appropriate qualification; involving students in doing scientific and research work, which considerably raises the level of pedagogical practice efficiency.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13823
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
R.V. Kulish 2010.pdf90.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.