Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13820
Назва: Особливості взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості майбутніх учителів
Інші назви: Peculiarities of interconnection between professional identity and personal maturityof futureteachers
Автори: Кочкурова, О. В.
Ключові слова: професійна ідентичність
професійна ідентичність студента
особистісна зрілість майбутнього вчителя
professional identity
students’ professional identity
personal maturity of future teacher
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кочкурова О. В. Особливості взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості майбутніх учителів / О. В. Кочкурова // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 126-130.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню особливостей взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості студентів педвузу. Виявлено, що для сформованої, нав’язаної та невизначеної професійної ідентичності характерними є високий, задовільний та дуже високий рівні особистісної зрілості, а для стану мораторію – незадовільний та задовільний рівні. The article analyzes interconnection between professional identity and personal maturity of students of pedagogical institution of higher education. It establishes that a formed, imposed and uncertain professional identity are characterized by high, satisfactory and very high levels of personal maturity; and the state of moratoriumby satisfactory and unsatisfactory levels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13820
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
O.V. Kochkurova .pdf87.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.