Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13820
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКочкурова, О. В.-
dc.date.accessioned2022-02-21T13:34:17Z-
dc.date.available2022-02-21T13:34:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКочкурова О. В. Особливості взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості майбутніх учителів / О. В. Кочкурова // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 126-130.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13820-
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особливостей взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості студентів педвузу. Виявлено, що для сформованої, нав’язаної та невизначеної професійної ідентичності характерними є високий, задовільний та дуже високий рівні особистісної зрілості, а для стану мораторію – незадовільний та задовільний рівні. The article analyzes interconnection between professional identity and personal maturity of students of pedagogical institution of higher education. It establishes that a formed, imposed and uncertain professional identity are characterized by high, satisfactory and very high levels of personal maturity; and the state of moratoriumby satisfactory and unsatisfactory levels.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрофесійна ідентичністьuk
dc.subjectпрофесійна ідентичність студентаuk
dc.subjectособистісна зрілість майбутнього вчителяuk
dc.subjectprofessional identityuk
dc.subjectstudents’ professional identityuk
dc.subjectpersonal maturity of future teacheruk
dc.titleОсобливості взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості майбутніх учителівuk
dc.title.alternativePeculiarities of interconnection between professional identity and personal maturityof futureteachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.V. Kochkurova .pdf87.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.