Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13820
Title: Особливості взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості майбутніх учителів
Other Titles: Peculiarities of interconnection between professional identity and personal maturityof futureteachers
Authors: Кочкурова, О. В.
Keywords: професійна ідентичність
професійна ідентичність студента
особистісна зрілість майбутнього вчителя
professional identity
students’ professional identity
personal maturity of future teacher
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кочкурова О. В. Особливості взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості майбутніх учителів / О. В. Кочкурова // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 126-130.
Abstract: Стаття присвячена вивченню особливостей взаємозв’язку професійної ідентичності та особистісної зрілості студентів педвузу. Виявлено, що для сформованої, нав’язаної та невизначеної професійної ідентичності характерними є високий, задовільний та дуже високий рівні особистісної зрілості, а для стану мораторію – незадовільний та задовільний рівні. The article analyzes interconnection between professional identity and personal maturity of students of pedagogical institution of higher education. It establishes that a formed, imposed and uncertain professional identity are characterized by high, satisfactory and very high levels of personal maturity; and the state of moratoriumby satisfactory and unsatisfactory levels.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13820
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
O.V. Kochkurova .pdf87.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.