Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13672
Назва: Визначення особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання
Автори: Гузь, Наталія Василівна
Фалько, Н. М.
Falko, N. M.
Ключові слова: психологічне ставлення особистості
молодші школярі
ставлення до навчання
емоції
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гузь Н. В. Визначення особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання / Н. В. Гузь, Н. М. Фалько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 42-46.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються деякі теоретичні підходи до вивчення емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання. Подано результати дослідження особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13672
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huz.pdf422.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.