Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13672
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГузь, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorФалько, Н. М.-
dc.contributor.authorFalko, N. M.-
dc.date.accessioned2022-02-07T10:18:55Z-
dc.date.available2022-02-07T10:18:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГузь Н. В. Визначення особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання / Н. В. Гузь, Н. М. Фалько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 42-46.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13672-
dc.description.abstractУ статті розглядаються деякі теоретичні підходи до вивчення емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання. Подано результати дослідження особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихологічне ставлення особистостіuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectставлення до навчанняuk
dc.subjectемоціїuk
dc.titleВизначення особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчанняuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huz.pdf422.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.