Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13672
Title: Визначення особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання
Authors: Гузь, Наталія Василівна
Фалько, Н. М.
Falko, N. M.
Keywords: психологічне ставлення особистості
молодші школярі
ставлення до навчання
емоції
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Гузь Н. В. Визначення особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання / Н. В. Гузь, Н. М. Фалько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 42-46.
Abstract: У статті розглядаються деякі теоретичні підходи до вивчення емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання. Подано результати дослідження особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13672
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Huz.pdf422.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.