Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13670
Title: Системний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнів
Authors: Воронюк, Ірина В’ячеславівна
Keywords: системний підхід
творча взаємодія вчителів і учнів
креативний потенціал вчителя
репертуар методів впливу вчителя
факторний аналіз
граф зв’язків елементів
багатомірне відображення елементів системи
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Воронюк І. В. Системний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнів / І. В. Воронюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 33-39.
Abstract: У статті представлено логіку застосування системного підходу до теоретичного вивчення, емпіричного дослідження і практичного забезпечення посилення рівня креативності взаємодії вчителів з учнями. Як найбільш прагматично конструктивний і перспективний підхід запропоновано поєднання переваг через взаємоузгодження результатів теоретичного і емпіричного моделювання системи методів впливу вчителя.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13670
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voroniuk.pdf582.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.