Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13670
Назва: Системний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнів
Автори: Воронюк, Ірина В’ячеславівна
Ключові слова: системний підхід
творча взаємодія вчителів і учнів
креативний потенціал вчителя
репертуар методів впливу вчителя
факторний аналіз
граф зв’язків елементів
багатомірне відображення елементів системи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Воронюк І. В. Системний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнів / І. В. Воронюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 33-39.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено логіку застосування системного підходу до теоретичного вивчення, емпіричного дослідження і практичного забезпечення посилення рівня креативності взаємодії вчителів з учнями. Як найбільш прагматично конструктивний і перспективний підхід запропоновано поєднання переваг через взаємоузгодження результатів теоретичного і емпіричного моделювання системи методів впливу вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13670
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voroniuk.pdf582.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.