Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронюк, Ірина В’ячеславівна-
dc.date.accessioned2022-02-07T10:11:28Z-
dc.date.available2022-02-07T10:11:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВоронюк І. В. Системний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнів / І. В. Воронюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 33-39.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13670-
dc.description.abstractУ статті представлено логіку застосування системного підходу до теоретичного вивчення, емпіричного дослідження і практичного забезпечення посилення рівня креативності взаємодії вчителів з учнями. Як найбільш прагматично конструктивний і перспективний підхід запропоновано поєднання переваг через взаємоузгодження результатів теоретичного і емпіричного моделювання системи методів впливу вчителя.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсистемний підхідuk
dc.subjectтворча взаємодія вчителів і учнівuk
dc.subjectкреативний потенціал вчителяuk
dc.subjectрепертуар методів впливу вчителяuk
dc.subjectфакторний аналізuk
dc.subjectграф зв’язків елементівuk
dc.subjectбагатомірне відображення елементів системиuk
dc.titleСистемний підхід у теоретичному та емпіричному дослідженні проблеми творчої взаємодії вчителів і учнівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voroniuk.pdf582.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.