Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13651
Назва: | Інноваційна парадигма формування змісту і кінцевого продукту навчання дітей в авторській школі М. П. Гузика |
Автори: | Гузик, Н. В. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід авторська школа М. П. Гузика |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Гузик Н. В. Інноваційна парадигма формування змісту і кінцевого продукту навчання дітей в авторській школі М. П. Гузика / Н. В. Гузик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 173-176. |
Короткий огляд (реферат): | На тему компетентнісного підходу вже написано чимало. Ця праця – з цієї ж проблеми. Але вона суттєво відрізняється від раніше опублікованих. Тут уперше подано нетрадиційні підходи до типології компетентності. Крім цього, новим є той зміст, який ми вкладаємо в сутність ключових компетентностей. Новими для шкільної традиції є і технологічні складові формування компетентності в школярів. Отже, тут з компетентністного підходу до навчання по-суті майже все нове і не традиційне. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13651 |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khuzyk (inn).pdf | 535.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.