Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13651
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГузик, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-02-04T13:47:38Z-
dc.date.available2022-02-04T13:47:38Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГузик Н. В. Інноваційна парадигма формування змісту і кінцевого продукту навчання дітей в авторській школі М. П. Гузика / Н. В. Гузик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 173-176.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13651-
dc.description.abstractНа тему компетентнісного підходу вже написано чимало. Ця праця – з цієї ж проблеми. Але вона суттєво відрізняється від раніше опублікованих. Тут уперше подано нетрадиційні підходи до типології компетентності. Крім цього, новим є той зміст, який ми вкладаємо в сутність ключових компетентностей. Новими для шкільної традиції є і технологічні складові формування компетентності в школярів. Отже, тут з компетентністного підходу до навчання по-суті майже все нове і не традиційне.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectавторська школа М. П. Гузикаuk
dc.titleІнноваційна парадигма формування змісту і кінцевого продукту навчання дітей в авторській школі М. П. Гузикаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khuzyk (inn).pdf535.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.