Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1363
Назва: Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі
Інші назви: Enrichment of the pupils’ vocabulary with the scientific-terminology lexics on the intersubject basis
Автори: Копіца, Євгенія Петрівна
Kopitsa, Yevgenia Petrivna
Ключові слова: наукова навчально-термінологічна лексика
міжпредметна основа
міждисциплінарний підхід
термін
термінологія
словниковий запас
учні гімназії
scientific terminology
intersubject basis
interdisciplinarry approach
the term
terminology
vocabulary
pupils of gymnasia
Дата публікації: 2005
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Копіца, Є. П. Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Євгенія Петрівна Копіца; наук. кер. А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 227 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено вивченню рівнів розвитку словникового запасу учнів гімназії (медичні класи) науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі (українська мова, українська література, біологія, основи латинської мови з медичною термінологією). Досліджено особливості засвоєння учнями гімназії наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі (лінгвістичної, літературознавчої, біологічної, медичної); визначено критерії і показники, охарактеризовано ступені і рівні засвоєння учнями гімназії наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі; визначено педагогічні умови засвоєння учнями наукової навчально-термінологічної лексики; розроблено лінгводидактичну модель збагачення словникового запасу учнів науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі, що обіймала чотири етапи: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-творчий та оцінно-регулятивний. The dissertation is devoted to studying of levels of vocabulary development of the pupils of gymnasium (medical classes) with the help of scientific terminology based on intersubject connections (Ukrainian language and literature, biology, Latin language with medical terminology). The research included peculiarities of learning by the students of gymnasia of the vocabulary based on scientific terminology, characterized steps and levels of mastering by the pupils of educational terminological lexicon.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1363
Розташовується у зібраннях:Дисертації



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.