Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКопіца, Євгенія Петрівна-
dc.contributor.authorKopitsa, Yevgenia Petrivna-
dc.date.accessioned2019-01-22T11:29:45Z-
dc.date.available2019-01-22T11:29:45Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationКопіца, Є. П. Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Євгенія Петрівна Копіца; наук. кер. А. М. Богуш; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 227 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1363-
dc.description.abstractДисертацію присвячено вивченню рівнів розвитку словникового запасу учнів гімназії (медичні класи) науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі (українська мова, українська література, біологія, основи латинської мови з медичною термінологією). Досліджено особливості засвоєння учнями гімназії наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі (лінгвістичної, літературознавчої, біологічної, медичної); визначено критерії і показники, охарактеризовано ступені і рівні засвоєння учнями гімназії наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі; визначено педагогічні умови засвоєння учнями наукової навчально-термінологічної лексики; розроблено лінгводидактичну модель збагачення словникового запасу учнів науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі, що обіймала чотири етапи: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-творчий та оцінно-регулятивний. The dissertation is devoted to studying of levels of vocabulary development of the pupils of gymnasium (medical classes) with the help of scientific terminology based on intersubject connections (Ukrainian language and literature, biology, Latin language with medical terminology). The research included peculiarities of learning by the students of gymnasia of the vocabulary based on scientific terminology, characterized steps and levels of mastering by the pupils of educational terminological lexicon.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнаукова навчально-термінологічна лексикаuk
dc.subjectміжпредметна основаuk
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk
dc.subjectтермінuk
dc.subjectтермінологіяuk
dc.subjectсловниковий запасuk
dc.subjectучні гімназіїuk
dc.subjectscientific terminologyuk
dc.subjectintersubject basisuk
dc.subjectinterdisciplinarry approachuk
dc.subjectthe termuk
dc.subjectterminologyuk
dc.subjectvocabularyuk
dc.subjectpupils of gymnasiauk
dc.titleЗбагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основіuk
dc.title.alternativeEnrichment of the pupils’ vocabulary with the scientific-terminology lexics on the intersubject basisuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.