Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13629
Назва: Лекційний дискурс: стратегії реалізації
Автори: Єременко, Тетяна Євстафіївна
Еременко, Татьяна Евстафьевна
Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna
Лук'янченко, Ірина Олегівна
Лукьянченко, Ирина Олеговна
Lukyanchenko, Iryna Olegivna
Ключові слова: лекційний дискурс
когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Єременко Т. Є. Лекційний дискурс: стратегії реалізації / Т. Є. Єременко, І. О. Лук’янченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 119-122.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто лекційний дискурс як специфічну форму комунікативної взаємодії лектора та студента. Комунікативні та прагматичні цілі лекційного дискурсу зумовлюють його характерні риси та впливають на вибір стратегій його реалізації. Виокремлено когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії реалізації лекційного дискурсу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13629
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeremenko.pdf578.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.