Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13629
Title: Лекційний дискурс: стратегії реалізації
Authors: Єременко, Тетяна Євстафіївна
Еременко, Татьяна Евстафьевна
Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna
Лук'янченко, Ірина Олегівна
Лукьянченко, Ирина Олеговна
Lukyanchenko, Iryna Olegivna
Keywords: лекційний дискурс
когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Єременко Т. Є. Лекційний дискурс: стратегії реалізації / Т. Є. Єременко, І. О. Лук’янченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 119-122.
Abstract: У статті розглянуто лекційний дискурс як специфічну форму комунікативної взаємодії лектора та студента. Комунікативні та прагматичні цілі лекційного дискурсу зумовлюють його характерні риси та впливають на вибір стратегій його реалізації. Виокремлено когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії реалізації лекційного дискурсу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13629
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yeremenko.pdf578.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.