Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13629
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єременко, Тетяна Євстафіївна | - |
dc.contributor.author | Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna | - |
dc.contributor.author | Лук'янченко, Ірина Олегівна | - |
dc.contributor.author | Lukyanchenko, Iryna Olegivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T11:47:47Z | - |
dc.date.available | 2022-02-04T11:47:47Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Єременко Т. Є. Лекційний дискурс: стратегії реалізації / Т. Є. Єременко, І. О. Лук’янченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 119-122. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13629 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто лекційний дискурс як специфічну форму комунікативної взаємодії лектора та студента. Комунікативні та прагматичні цілі лекційного дискурсу зумовлюють його характерні риси та впливають на вибір стратегій його реалізації. Виокремлено когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії реалізації лекційного дискурсу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | лекційний дискурс | uk |
dc.subject | когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії | uk |
dc.title | Лекційний дискурс: стратегії реалізації | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yeremenko.pdf | 578.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.