Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13629
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄременко, Тетяна Євстафіївна-
dc.contributor.authorЕременко, Татьяна Евстафьевна-
dc.contributor.authorYeremenko, Tetyana Yevstafiyivna-
dc.contributor.authorЛук'янченко, Ірина Олегівна-
dc.contributor.authorЛукьянченко, Ирина Олеговна-
dc.contributor.authorLukyanchenko, Iryna Olegivna-
dc.date.accessioned2022-02-04T11:47:47Z-
dc.date.available2022-02-04T11:47:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЄременко Т. Є. Лекційний дискурс: стратегії реалізації / Т. Є. Єременко, І. О. Лук’янченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 119-122.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13629-
dc.description.abstractУ статті розглянуто лекційний дискурс як специфічну форму комунікативної взаємодії лектора та студента. Комунікативні та прагматичні цілі лекційного дискурсу зумовлюють його характерні риси та впливають на вибір стратегій його реалізації. Виокремлено когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії реалізації лекційного дискурсу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлекційний дискурсuk
dc.subjectкогнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегіїuk
dc.titleЛекційний дискурс: стратегії реалізаціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yeremenko.pdf578.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.