Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13615
Назва: | Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів |
Інші назви: | Interconnection of moving activity level and feelings of schoolchildren of city institutions of comprehensive education |
Автори: | Гозак, С. В. Калиниченко, Ірина Олександрівна |
Ключові слова: | рухова активність самопочуття діти шкільного віку загальноосвітні навчальнізаклади moving activity feelings school age children institutions of comprehensive education |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Бібліографічний опис: | Гозак С. В. Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів / С. В. Гозак, І. О. Калиниченко // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 55-58. |
Короткий огляд (реферат): | У статті наведено результати досліджень щодо встановлення тенденцій спрямованості рівня рухової активності й оцінки самопочуття учнів загальноосвітніх навчальних закладів протягом навчання та виявлення взаємозв'язку між цими показниками. Встановлено тенденцію до зниження рівня рухової активності і самопочуття дітей за період від молодшого до старшого шкільного віку, яка більш виражена і набуває статистично достовірних значень у групі дівчат (р≤0,001). У статевому аспекті хлопці відрізняються більш високим рівнем рухової активності в середньому шкільному віці (р≤0,001), а дівчата – більш високою оцінкою самопочуття в молодшому шкільному віці (р≤0,05). The article presents some research results on determining tendencies in the direction of the moving activity level and assessment of feelings of pupils of comprehensive schools during an academic year; reveals interconnection between these indices. There is a tendency to the decrease of the moving activity level and feelings of children during an academic year at school. This tendency is expressed more in girls groups (p≤0,001). It has been established that boys display a higher levels of moving activity at a middle school age (p≤0,001), while girls – a higher assessment of feelings at a junior school age (р≤0,05). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13615 |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
S.V. Gozak 2010.pdf | 104.13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.