Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13615
Title: Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів
Other Titles: Interconnection of moving activity level and feelings of schoolchildren of city institutions of comprehensive education
Authors: Гозак, С. В.
Калиниченко, Ірина Олександрівна
Keywords: рухова активність
самопочуття
діти шкільного віку
загальноосвітні навчальнізаклади
moving activity
feelings
school age children
institutions of comprehensive education
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Гозак С. В. Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів / С. В. Гозак, І. О. Калиниченко // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 55-58.
Abstract: У статті наведено результати досліджень щодо встановлення тенденцій спрямованості рівня рухової активності й оцінки самопочуття учнів загальноосвітніх навчальних закладів протягом навчання та виявлення взаємозв'язку між цими показниками. Встановлено тенденцію до зниження рівня рухової активності і самопочуття дітей за період від молодшого до старшого шкільного віку, яка більш виражена і набуває статистично достовірних значень у групі дівчат (р≤0,001). У статевому аспекті хлопці відрізняються більш високим рівнем рухової активності в середньому шкільному віці (р≤0,001), а дівчата – більш високою оцінкою самопочуття в молодшому шкільному віці (р≤0,05). The article presents some research results on determining tendencies in the direction of the moving activity level and assessment of feelings of pupils of comprehensive schools during an academic year; reveals interconnection between these indices. There is a tendency to the decrease of the moving activity level and feelings of children during an academic year at school. This tendency is expressed more in girls groups (p≤0,001). It has been established that boys display a higher levels of moving activity at a middle school age (p≤0,001), while girls – a higher assessment of feelings at a junior school age (р≤0,05).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13615
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S.V. Gozak 2010.pdf104.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.