Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13614
Назва: Динаміка зміни психофізіологічного стану підлітків 13-16 років протягом навчального року
Інші назви: Dynamics of changes in psycho-physiological stateof 13-16-year-old teenagers duringan academic year
Автори: Воропаєв, Д. С.
Voropaiev, D.
Ключові слова: психофізіологічний стан підлітків
адаптація
навчальні навантаження
psycho-physiologicalstate of teenagers,
adaptation
academic loading
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Воропаєв Д. С. Динаміка зміни психофізіологічного стану підлітків 13-16 років протягом навчального року / Д. С. Воропаєв // // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 52-55.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються особливості психофізіологічного стану підлітків на початку, у середині та кінці навчального року. Відмічається адаптація організму підлітка до навчальних навантажень в середині року, що підтверджують найвищі показники середнього, вище за середній та високого рівнів компонентів психофізіологічного стану підлітків. The article analyzes psycho-physiological state of teenagers at the beginning, middle and at the end of an academic year. It points out adaptation of teenager’s organism for educational curriculum in the middle of the year, which is proved by the highest indices of average, high average and high levels of components of teenagers’ psycho-physiologicalstate.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13614
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
D. S. Voropayev 2010.pdf82.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.