Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13581
Назва: Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів
Автори: Логвіна, С. А.
Сахно, Е. М.
Ключові слова: дидактичні принципи
іншомовний потенційний словник
розвиток професійної компетенції
немовні факультети
компоненти навчання
новині повідомлення
засоби масової інформації
іншомовна компетентність майбутнього фахівця
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Логвіна С. А. Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів / С. А. Логвіна, Е. М. Сахно // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 32-35.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано доцільність визначення та аналізу дидактичних принципів, як основоположних, так і сучасних, які зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчання та виступають в органічній єдності, утворюючи певну структуру основних положень організації процесу навчання потенційно можливої лексики. Найбільш ефективним та економічнім у часі, є спосіб розширення словникового запасу студентів немовних факультетів шляхом формування їх потенційного словника, необхідного для професійно-орієнтованого спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13581
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Logvina.pdf399.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.