Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13581
Title: Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів
Authors: Логвіна, С. А.
Сахно, Е. М.
Keywords: дидактичні принципи
іншомовний потенційний словник
розвиток професійної компетенції
немовні факультети
компоненти навчання
новині повідомлення
засоби масової інформації
іншомовна компетентність майбутнього фахівця
Issue Date: 2012
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Логвіна С. А. Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів / С. А. Логвіна, Е. М. Сахно // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 32-35.
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність визначення та аналізу дидактичних принципів, як основоположних, так і сучасних, які зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчання та виступають в органічній єдності, утворюючи певну структуру основних положень організації процесу навчання потенційно можливої лексики. Найбільш ефективним та економічнім у часі, є спосіб розширення словникового запасу студентів немовних факультетів шляхом формування їх потенційного словника, необхідного для професійно-орієнтованого спілкування.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13581
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Logvina.pdf399.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.