Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13581
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛогвіна, С. А.-
dc.contributor.authorСахно, Е. М.-
dc.date.accessioned2022-02-03T10:40:55Z-
dc.date.available2022-02-03T10:40:55Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛогвіна С. А. Дидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентів / С. А. Логвіна, Е. М. Сахно // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 32-35.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13581-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність визначення та аналізу дидактичних принципів, як основоположних, так і сучасних, які зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчання та виступають в органічній єдності, утворюючи певну структуру основних положень організації процесу навчання потенційно можливої лексики. Найбільш ефективним та економічнім у часі, є спосіб розширення словникового запасу студентів немовних факультетів шляхом формування їх потенційного словника, необхідного для професійно-орієнтованого спілкування.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдидактичні принципиuk
dc.subjectіншомовний потенційний словникuk
dc.subjectрозвиток професійної компетенціїuk
dc.subjectнемовні факультетиuk
dc.subjectкомпоненти навчанняuk
dc.subjectновині повідомленняuk
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.subjectіншомовна компетентність майбутнього фахівцяuk
dc.titleДидактичні принципи формування англомовного потенційного словника студентівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Logvina.pdf399.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.