Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13558
Назва: The advantages of sociocultural theory in international chinese teaching
Інші назви: Переваги соціокультурної теорії в міжнародному навчанні Китаю
Автори: Hu Xiao
Ключові слова: sociocultural theory
international Chinese teaching
соціокультурна теорія
міжнародне китайське вчення
Дата публікації: 2020
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Hu Xiao The advantages of sociocultural theory in international chinese teaching / Hu Xiao // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 32-37.
Короткий огляд (реферат): Sociocultural theory plays a pivotal role in the field of second language acquisition and can effectively guide current international Chinese teaching issues. By studying the implicit meaning of Sociocultural theory and combining with the present situation of international Chinese teaching, the author analyzes the advantages of Sociocultural theory in international Chinese teaching. Соціокультурна теорія відіграє ключову роль у сфері оволодіння другою мовою і може ефективно керувати поточними міжнародними проблемами викладання китайської мови. Автор аналізує переваги соціокультурної теорії в міжнародному викладанні китайської мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13558
Розташовується у зібраннях:2020

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hu Xiao.pdf4.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.