Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13558
Title: The advantages of sociocultural theory in international chinese teaching
Other Titles: Переваги соціокультурної теорії в міжнародному навчанні Китаю
Authors: Hu Xiao
Keywords: sociocultural theory
international Chinese teaching
соціокультурна теорія
міжнародне китайське вчення
Issue Date: 2020
Publisher: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University
Citation: Hu Xiao The advantages of sociocultural theory in international chinese teaching / Hu Xiao // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 32-37.
Abstract: Sociocultural theory plays a pivotal role in the field of second language acquisition and can effectively guide current international Chinese teaching issues. By studying the implicit meaning of Sociocultural theory and combining with the present situation of international Chinese teaching, the author analyzes the advantages of Sociocultural theory in international Chinese teaching. Соціокультурна теорія відіграє ключову роль у сфері оволодіння другою мовою і може ефективно керувати поточними міжнародними проблемами викладання китайської мови. Автор аналізує переваги соціокультурної теорії в міжнародному викладанні китайської мови.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13558
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hu Xiao.pdf4.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.