Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13558
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHu Xiao-
dc.date.accessioned2022-02-02T14:03:38Z-
dc.date.available2022-02-02T14:03:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationHu Xiao The advantages of sociocultural theory in international chinese teaching / Hu Xiao // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 32-37.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13558-
dc.description.abstractSociocultural theory plays a pivotal role in the field of second language acquisition and can effectively guide current international Chinese teaching issues. By studying the implicit meaning of Sociocultural theory and combining with the present situation of international Chinese teaching, the author analyzes the advantages of Sociocultural theory in international Chinese teaching. Соціокультурна теорія відіграє ключову роль у сфері оволодіння другою мовою і може ефективно керувати поточними міжнародними проблемами викладання китайської мови. Автор аналізує переваги соціокультурної теорії в міжнародному викладанні китайської мови.uk
dc.language.isozhuk
dc.publisherSouth Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering Universityuk
dc.subjectsociocultural theoryuk
dc.subjectinternational Chinese teachinguk
dc.subjectсоціокультурна теоріяuk
dc.subjectміжнародне китайське вченняuk
dc.titleThe advantages of sociocultural theory in international chinese teachinguk
dc.title.alternativeПереваги соціокультурної теорії в міжнародному навчанні Китаюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hu Xiao.pdf4.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.