Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1350
Назва: Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки
Інші назви: Future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of professional training
Автори: Коноваленко, Тетяна Василівна
Konovalenko, Tetiana Vasylivna
Ключові слова: експресивно-комунікативні вміння
розвиток експресивно-комунікативних умінь
фахова підготовка майбутніх учителів іноземної мови
педагогічне спілкування
педагогічний артистизм
expressive-communicative skills
expressive-communicative skills development
professional training of future foreign language teachers
pedagogical communication
pedagogical skills
Дата публікації: 2006
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Коноваленко, Т. В. Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Василівна Коноваленко; наук. кер. О. С. Цокур; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 273 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему розвитку експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки. Теоретично обґрунтовано сутність, специфіку і структуру експресивно-комунікативних умінь. Виявлено критерії та охарактеризовано рівні вияву експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови. Визначено й науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки. Розроблено й експериментально апробовано ефективність варіативної моделі їх методичного забезпечення. The problem of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of their professional training is examined in the dissertation. The essence, peculiarities and structure of future teachers’expressive-communicative skills are theoretically grounded. The criteria and levels of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development have been revealed. The pedagogical conditions that assure the efficiency of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of their professional training are revealed and scientifically grounded. The variation model of their techniques support is created, its efficiency has been experimentally tested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1350
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коноваленко Тетяна Василівна.pdf1.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.