Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1350
Title: Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки
Other Titles: Future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of professional training
Authors: Коноваленко, Тетяна Василівна
Konovalenko, Tetiana Vasylivna
Keywords: експресивно-комунікативні вміння
розвиток експресивно-комунікативних умінь
фахова підготовка майбутніх учителів іноземної мови
педагогічне спілкування
педагогічний артистизм
expressive-communicative skills
expressive-communicative skills development
professional training of future foreign language teachers
pedagogical communication
pedagogical skills
Issue Date: 2006
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Коноваленко, Т. В. Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Василівна Коноваленко; наук. кер. О. С. Цокур; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 273 с.
Abstract: У дисертації досліджено проблему розвитку експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки. Теоретично обґрунтовано сутність, специфіку і структуру експресивно-комунікативних умінь. Виявлено критерії та охарактеризовано рівні вияву експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови. Визначено й науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки. Розроблено й експериментально апробовано ефективність варіативної моделі їх методичного забезпечення. The problem of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of their professional training is examined in the dissertation. The essence, peculiarities and structure of future teachers’expressive-communicative skills are theoretically grounded. The criteria and levels of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development have been revealed. The pedagogical conditions that assure the efficiency of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of their professional training are revealed and scientifically grounded. The variation model of their techniques support is created, its efficiency has been experimentally tested.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1350
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коноваленко Тетяна Василівна.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.