Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13509
Назва: Reformation and practice of the task - based teaching model of Chinese
Інші назви: Реформування та практика моделі навчання китайської мови на основі завдань
Автори: Zhang Yabing
Ключові слова: Chinese as a foreign language
task- based
teaching mode
китайська мова як іноземна
завдання
модель навчання
Дата публікації: 2017
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin E ngineering Univer
Бібліографічний опис: Zhang Yabing Reformation and practice of the task - based teaching model of Chinese / Zhang Yabing // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2017. – Issue 3. – Р. 130-138.
Короткий огляд (реферат): In the recent years, the task- based teaching method has been gradually penetrating the field of teaching Chinese as a foreign language, which is bound to require us to rethink the traditional teaching mode. A brief review on the disadvantages of the traditional Chinese teaching mode is represented in the article. On the basis of grasping the characteristics of teaching Chinese as a foreign language. The author gives recommendations how to distance lessons from foreign advanced teaching ideas. The task - based teaching model of Chinese as a foreign language is specified. Some means which facilitate promotion of the reformation of teaching Chinese as a foreign language are singled out. В останні роки метод навчання, орієнтований на завдання, поступово проникає в поле викладання китайської мови як іноземної, що неодмінно зажадає від нас переосмислення традиційного способу навчання. У статті представлено короткий огляд недоліків традиційного китайського способу навчання. На основі осягнення особливостей викладання китайської мови як іноземної. Автор дає рекомендації, як відмежувати уроки від зарубіжних передових педагогічних ідей. Уточнено модель навчання китайської мови як іноземної на основі завдань. Виокремлено деякі засоби, які сприяють реформуванню викладання китайської мови як іноземної.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13509
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhang Yabing.pdf5.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.