Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZhang Yabing-
dc.date.accessioned2022-01-24T09:41:02Z-
dc.date.available2022-01-24T09:41:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationZhang Yabing Reformation and practice of the task - based teaching model of Chinese / Zhang Yabing // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2017. – Issue 3. – Р. 130-138.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13509-
dc.description.abstractIn the recent years, the task- based teaching method has been gradually penetrating the field of teaching Chinese as a foreign language, which is bound to require us to rethink the traditional teaching mode. A brief review on the disadvantages of the traditional Chinese teaching mode is represented in the article. On the basis of grasping the characteristics of teaching Chinese as a foreign language. The author gives recommendations how to distance lessons from foreign advanced teaching ideas. The task - based teaching model of Chinese as a foreign language is specified. Some means which facilitate promotion of the reformation of teaching Chinese as a foreign language are singled out. В останні роки метод навчання, орієнтований на завдання, поступово проникає в поле викладання китайської мови як іноземної, що неодмінно зажадає від нас переосмислення традиційного способу навчання. У статті представлено короткий огляд недоліків традиційного китайського способу навчання. На основі осягнення особливостей викладання китайської мови як іноземної. Автор дає рекомендації, як відмежувати уроки від зарубіжних передових педагогічних ідей. Уточнено модель навчання китайської мови як іноземної на основі завдань. Виокремлено деякі засоби, які сприяють реформуванню викладання китайської мови як іноземної.uk
dc.language.isozhuk
dc.publisherSouth Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin E ngineering Univeruk
dc.subjectChinese as a foreign languageuk
dc.subjecttask- baseduk
dc.subjectteaching modeuk
dc.subjectкитайська мова як іноземнаuk
dc.subjectзавданняuk
dc.subjectмодель навчанняuk
dc.titleReformation and practice of the task - based teaching model of Chineseuk
dc.title.alternativeРеформування та практика моделі навчання китайської мови на основі завданьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhang Yabing.pdf5.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.