Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1325
Назва: Інноваційна освіта в парадигмі інформаційних технологій
Інші назви: Innovation Education in the Paradigme of Information Technologies
Автори: Колесова, Олена Анатоліївна
Kolesova, Olena Anatoliyvna
Ключові слова: відкрита освіта
інноваційна освіта
інформаційні технології
філософія освіти
open education
innovation in education
information technology
philosophy of education
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Колесова, О. А. Інноваційна освіта в парадигмі інформаційних технологій [Текст] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Олена Анатоліївна Колесова; наук. кер. А. І. Кавалеров; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 189 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблеми інформаційних технологій в сучасних освітніх процесах. У роботі розкриті процеси інформатизації, технізації та віртуалізації інноваційної освіти; виявлений їх вплив на становлення особистості та вирішення основних освітніх та педагогічних завдань сьогодення. Розглянуті нові форми освіти, які виникли в контексті Інтернету як ключової інформаційної технології сучасності. Інтернет розглядається в якості основного інструменту відкритої освіти, котра долає класичну, інституціалізовану форму. На зміну приходить суспільство інтелекту та знання, в якому освіта входить у всі сфери суспільного життя. Показано, що умовою функціонування «відкритої освіти» в мережевому суспільстві виступає комунікація. Розкривається сутність сучасної освітньої парадигми як інформаційно-комунікативної. The dissertation is devoted to the usage of information technology in contemporary educational process. It deals with the process of "informatization", "technization" and "virtualization" of innovative education; how it influence on personality development and on solution of the pedagogical mission of today. New forms of education, which are embodied by the Internet as a key information technology are considered. Internet is shown as a new form of "open education" that overcomes its classic institutionalized form. It is replaced by the form of society of intellect and knowlege, where the education comes into all spheres of public life. It is shown that the condition of existence of "open education" in a "networked society" is communication. The essence of the current educational paradigm as information and communication is revealded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1325
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колесова Олена Анатоліївна.pdf718.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.