Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1325
Title: Інноваційна освіта в парадигмі інформаційних технологій
Other Titles: Innovation Education in the Paradigme of Information Technologies
Authors: Колесова, Олена Анатоліївна
Kolesova, Olena Anatoliyvna
Keywords: відкрита освіта
інноваційна освіта
інформаційні технології
філософія освіти
open education
innovation in education
information technology
philosophy of education
Issue Date: 2011
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Колесова, О. А. Інноваційна освіта в парадигмі інформаційних технологій [Текст] : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / Олена Анатоліївна Колесова; наук. кер. А. І. Кавалеров; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 189 с.
Abstract: Дисертаційна робота присвячена дослідженню проблеми інформаційних технологій в сучасних освітніх процесах. У роботі розкриті процеси інформатизації, технізації та віртуалізації інноваційної освіти; виявлений їх вплив на становлення особистості та вирішення основних освітніх та педагогічних завдань сьогодення. Розглянуті нові форми освіти, які виникли в контексті Інтернету як ключової інформаційної технології сучасності. Інтернет розглядається в якості основного інструменту відкритої освіти, котра долає класичну, інституціалізовану форму. На зміну приходить суспільство інтелекту та знання, в якому освіта входить у всі сфери суспільного життя. Показано, що умовою функціонування «відкритої освіти» в мережевому суспільстві виступає комунікація. Розкривається сутність сучасної освітньої парадигми як інформаційно-комунікативної. The dissertation is devoted to the usage of information technology in contemporary educational process. It deals with the process of "informatization", "technization" and "virtualization" of innovative education; how it influence on personality development and on solution of the pedagogical mission of today. New forms of education, which are embodied by the Internet as a key information technology are considered. Internet is shown as a new form of "open education" that overcomes its classic institutionalized form. It is replaced by the form of society of intellect and knowlege, where the education comes into all spheres of public life. It is shown that the condition of existence of "open education" in a "networked society" is communication. The essence of the current educational paradigm as information and communication is revealded.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1325
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колесова Олена Анатоліївна.pdf718.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.