Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1301
Назва: Теоретико-методологічні засади розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури
Інші назви: Theoretical-methodological grounds of methodical culture evolution of future teachers of pedagogical disciplines in conditions of Master Degree Program earning
Автори: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Ключові слова: методична культура
майбутні викладачі педагогічних дисциплін
дошкільна освіта
концептуальна модель
педагогічні умови
педагогічна технологія
methodical culture
future teachers of pedagogical disciplines
preschool education
conceptual model
pedagogical conditions
educational technology
Дата публікації: 2014
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Княжева, І. А. Теоретико-методологічні засади розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 : 13.00.08 / Ірина Анатоліївна Княжева; наук. консультант Е. Е. Карпова; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 534 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації розроблено й науково обґрунтовано концепцію розвитку методичної культури майбутніх викладачів педагогічних дисциплін в умовах магістратури, що включає методологічний, теоретичний і технологічний концепти; теоретично обґрунтовано генезис і розвиток методичної культури як соціокультурного феномена, його місце в загальній, педагогічній, професійно-педагогічній культурі. Розкрито сутність і структуру поняття «методична культура майбутніх викладачів педагогічних дисциплін спеціальності «Дошкільна освіта»»; визначено його компоненти (когнітивний, діяльнісно-організаційний, ціннісно-мотиваційний, рефлексивно-оцінний) і показники, схарактеризовано рівні розвитку методичної культури (базовий, соціально-імперативний, професійно-аксіологічний). The concept of methodical culture evolution of future teachers of pedagogical disciplines in the conditions of Master Degree program earning, which includes methodological, theoretical and technological conceptual objects has been developed and scientifically grounded in the doctoral thesis; genesis and evolution of methodical culture as a socio-cultural phenomenon, its place in general, pedagogical and professional-pedagogical culture have been theoretically substantiated. The essence and structure of the concept “methodical culture of future teachers of pedagogical disciplines of speciality “Preschool Education” have been exposed; its components (cognitive, activity-executional, value-motivational, reflective-appraisive) and indicators are identified, levels of methodological culture (basic, socio-imperative, professional and axiological) are characterized.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1301
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Княжева Ірина Анатоліївна.pdf3.88 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.